خبرنگاران تشدید محدودیت های کرونایی در بازارهای خرمشهر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آبادان - خبرنگاران - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت:به منظور کنترل فراگیری ویروس کرونا محدودیت های تردد در بازارهای خرمشهر تا 31 فروردین در این شهرستان ادامه دارد.

خبرنگاران تشدید محدودیت های کرونایی در بازارهای خرمشهر

محمد حیدری یکشنبه در نشست ستاد مبارزه با ویروس کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری خرمشهر از گروه بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی خواست آن دسته از کسبه را که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند شناسایی و نسبت به پلمب آنها اقدام کند.

وی گفت:به ترمینال برون شهری اعلام شدکه هیچ اتوبوسی از خارج از استان اجازه ورود به خرمشهر را ندارد و هموطنان به منظور کنترل بیماری کووید 19 در این شهرستان فعلا سفرهای خود به خرمشهر را به تاخیر بیاندازند.

حیدری به در پیش بودن فصل برداشت گندم از گندمزارهای این خرمشهر اشاره کرد و افزود:از کمباین داران هنگام ورود به خرمشهر تست کرونا گرفته می شود و بعد از تایید سلامت اجازه ورود به مزارع کشاورزی را خواهند یافت.

وی با بیان اینکه در شرایط بحرانی کرونا باید حساسیت بیشتری نسبت به سلامت مردم داشت، گفت: در شرایط بحرانی کرونا باید با اتحاد به جنگ ویروس کرونا برویم و از تضعیف همدیگر در شرایط فعلی پرهیز کنیم.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت:به عنوان کننده عالی دولت مسئول امنیت شهرستان هستم و هر حاشیه سازی در این شهر را ریشه ضدانقلاب می بینم و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: همه باید در جهت خدمت به مردم باشند و در چارچوب سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با این بیماری باید شبانه روزی تلاش کنیم.

شهردار خرمشهر نیز در این نشست با بیان اینکه ضدعفونی خیابان ها، اماکن عمومی این شهر در حال انجام است گفت: همه فعالیت های بازدارنده و دستورالعمل های شورای تامین از جمله محدودیت ها در خیابان هاو ضدعفونی اماکن عمومی همچنان ادامه دارد.

داود دارابی افزود: متاسفانه تا زمانی که مردم فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند شاهد رشد بیماری در خرمشهرشهرستان خواهیم بود.

معاون فنی دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز در این نشست گفت: آمار بیماران کرونای مثبت خرمشهر نسبت به جمعیت در مقایسه با آبادان تقریبا 2برابر و نسبت به شادگان سه برابر است.

رضا فلاح بیشترین آلوده به بیماری کرونا در خرمشهر را روستاهای جهت شلمچه بیان نمود و گفت:مناطق پل نو، سوره، سرحانیه، جدیده، طالقانی، چهل متری و مولوی بیشترین آمار مبتلایان به کووید 19 را دارند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28547

به "خبرنگاران تشدید محدودیت های کرونایی در بازارهای خرمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تشدید محدودیت های کرونایی در بازارهای خرمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید