خبرنگاران بازگشایی سه معبر در شهرداری منطقه چهار همدان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، همدان- خبرنگاران- سرپرست شهرداری منطقه چهار همدان گفت: در راستای عملیات اجرایی بازگشایی معابر در منطقه چهار، سه ملک مسکونی در این منطقه تملک و تخریب شد.

خبرنگاران بازگشایی سه معبر در شهرداری منطقه چهار همدان

مجید یوسفی نوید روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: شهرداری منطقه چهار بنا به ضرورت و در جهت خدمت رسانی به شهروندان اقدام به بازگشایی معابر به منظور تردد مناسب شهروندان و نیز کاهش حجم ترافیکی کرده است .

وی با بیان اینکه در همین رابطه چندین پلاک در سطح منطقه تملک و تخریب شد بیان نمود: کاهش بار ترافیکی و آسان سازی فرایند عبور و مرور برای شهروندان در اولویت شهرداری این منطقه واقع شده است.

یوسفی بیان نمود: بازگشایی معابر اصلی و فرعی در منطقه چهار در دستور کار جدی شهرداری منطقه واقع شده است که در همین رابطه به تازگی شاهد تملک و تخریب املاک جهتی در کوی ولیعصر (عج)، کوی اسلامشهر و حصار امام (ره) کرده بود که با اجرای آنها جهت دسترسی برای چندین پلاک ممکن شد.

وی بیان نمود: امید است با اجرای چنین اقداماتی بتوان میزان رضایتمندی و خدمات رسانی مطلوب تر شهری را برای شهروندان فراهم کرد.

شهردار منطقه چهار همدان اضافه کرد: این نوید را به ساکنان منطقه می دهیم که در جهت آسان سازی عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران، تملک و تخریب سایر پلاک های باقی مانده در منطقه چهار را به سرانجام برسانیم.

7523/ 2090

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8937

به "خبرنگاران بازگشایی سه معبر در شهرداری منطقه چهار همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازگشایی سه معبر در شهرداری منطقه چهار همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید