خبرنگاران افغان های مقیم شهرری روزانه یکهزار گان فراوری می نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شهرری - خبرنگاران - مسئول دارالقران وعضو هیات امنای هیات قمر بنی هاشم (ع) شهرری گفت: روزانه بالغ بر یکهزار دست گان (لباس جراحی)، کلاه و پاپوش بهداشتی توسط جهادگران افغانستانی در این شهر فراوری می گردد.

خبرنگاران افغان های مقیم شهرری روزانه یکهزار گان فراوری می نمایند

محمدعلی رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، جهادگران افغانستانی در راستای حمایت از کادر درمانی و پزشکان و بیمارستانها اقدام به فراوری گان و کلاه نموده اند.

وی اضافه کرد: مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور با همراهی و همکاری همگان میسر می گردد تا بتوان از این شرایط بحرانی عبور کرد.

مسئول دارالقران هیئت قمر بنی هاشم در شهرری مطرح نمود: 50 نفر از اعضای هیات قمر بنی هاشم در روستای عماداور و هیات فاطمه الزهرا (س) در گلحصار شهرری و با همکاری ونظارت دفتر ایت الله فاضلی بهسودی (حفظه الله)از شنبه هفته گذشته نسبت به فراوری لوازم مورد احتیاج بیمارستانی اقداماتی را شروع نموده است.

وی خاطر نشان کرد: کادر درمانی و پزشکان بیمارستان ها از زمان شیوع ویروس کرونا، خدمات بسیاری را به بیماران کرونایی ارائه نموده اند.

این تبعه کشور افغانستان گفت: از اینکه رییس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشتند که پذیرش و مداوای مهاجرین افغانستانی رایگان صورت بگیرد بسیار خشنود شدیم و از دکتر روحانی نهایت تشکر وسپاس را داریم .

وی گفت: ملت افغانستان و مهاجرین همیشه در کنار ملت شریف ایران بوده و خواهند بود ، چرا که ما وجوه مشترک فرهنگی، دینی و زبانی با ملت عظیم ایران داریم.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز اظهار داشت: تا به امروز 73 هزار و 303 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 111 نفر در 24 ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به 4585 نفر رسیده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28739

به "خبرنگاران افغان های مقیم شهرری روزانه یکهزار گان فراوری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افغان های مقیم شهرری روزانه یکهزار گان فراوری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید