حضور در فینال آسیا، خوشبختی بزرگ جوان های پرسپولیس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بازیکنان بزرگ زیادی حسرت حضور در مهم ترین رقابت باشگاهی قاره را دارند اما حالا جوان هایی مثل حسین پور و حسینی که در لیگ برتر هم بازی نمی نمایند، طعم شیرین حضور در فینال لیگ قهرمانان را خواهند چشید.

حضور در فینال آسیا، خوشبختی بزرگ جوان های پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران ، از بین آن همه جوان، آقای سرمربی تنها چهار بازیکن را برای حضور در بازی رفت فینال برگزید: حمیدرضا طاهرخانی، احسان علوان زاده، سعید حسین پور و احسان حسینی. اما خب این دلیل نمی گردد که مثلا محمدامین اسدی و احمد بهاروندی و سعید کریمی و ابوالفضل درویش وند برای نیمکت نشینی در بازی برگشت شانسی نداشته باشند.

آنها دست کم ده روز دیگر وقت دارند تا شانس خود را برای بازی دوم برابر کاشیما و البته نیمکت نشینی در این بازی بیازمایند که بزرگ ترین خوشبختی شان هم همین است. درست است که فرصت زیادی برای بازی کردن به این جوان ها نرسیده اما همین که به لطف محرومیت باگاه فرصت نشست روی نیمکت تیمی مثل پرسپولیس را داشته اند، برایشان امتیاز است و خوشبخت تر از همه، آن چهار بازیکنی که قرار است با تیم به ژاپن بروند.

بدون شک بازیکنان بزرگ و شناخته شده زیادی در فوتبال ایران بوده اند که حسرت بازی کردن در مهم ترین رقابت باشگاهی قاره را به دوش می کشند اما حالا جوان هایی مثل حسین پور و حسینی که معمولا در لیگ برتر هم فرصت بازی پیدا نمی نمایند، طعم شیرین حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را خواهند چشید.

2 - 180

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2064

به "حضور در فینال آسیا، خوشبختی بزرگ جوان های پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور در فینال آسیا، خوشبختی بزرگ جوان های پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید