توقیف شوتی های 2.5 میلیاردی در دیلم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف چهار دستگاه خودرو شوتی حامل 2 میلیارد و 500 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان دیلم خبر داد.

توقیف شوتی های 2.5 میلیاردی در دیلم

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ رضا اسماعیلی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در یک عملیات هماهنگ با رصد اطلاعاتی 4 دستگاه خودرو سواری تندرو حامل کالای قاچاق (شوتی) که از یک انبار در شهر دیلم اقدام به بارگیری کالاهای قاچاق می کردند را شناسایی کردند.

وی اضافه نمود: این خودروها قصد داشتند با خروج از شهرستان دیلم در استان های همجوار محموله های خود را به مقصدهای از پیش مشخص شده انتقال دهند.

فرمانده انتظامی دیلم با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی در ایستگاه شهید موسوی با استقرار ایست و بازرسی موقت هر چهار دستگاه خودرو را متوقف کردند، بیان نمود: در بازرسی از این خودروها 467 قطعه لوازم جانبی رایانه و یک هزار و 520 عدد لوازم آشپزخانه فاقد مدرک گمرکی کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه ارزش اقلام مکشوفه برابر نظر کارشناسان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است، گفت: در این رابطه چهار متهم دستگیر شده است که با تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15028

به "توقیف شوتی های 2.5 میلیاردی در دیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف شوتی های 2.5 میلیاردی در دیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید