کوشش ائتلاف سعودی برای متوقف کردن فعالیت پالایشگاه های یمن

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شرکت نفت یمن با ارائه گزارشی در مورد کشتی های توقیف شده، از کوشش ائتلاف متجاوز و مزدوران برای توقف فعالیت پالایشگاه های مأرب اطلاع داد.

کوشش ائتلاف سعودی برای متوقف کردن فعالیت پالایشگاه های یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شرکت نفت یمن، امروز (پنجشنبه)، در یک کنفرانسی مطبوعاتی که برای آنالیز خسارت های وارده به یمن به دنبال توقیف کشتی ها نفتی، برگزار گردید توضیح داد که ائتلاف سعودی در کوشش است تا فعالیت پالایشگاه های استان مأرب (شرق صنعاء) را متوقف کند.

به گزارش وبگاه خبری شبکه المسیره، شرکت نفت یمن در ارتباط با محموله های نفتی که ائتلاف آنها را توقیف نموده است گفت، بیش از 127 محموله نفتی تا به امروز توقیف شده است که بیشترین زمان توقیف متعلق به کشتی باهیا داماس است با 145 روز توقیف.

این شرکت در ادامه گزارش کرد که به دنبال توقیف کشتی ها، یمن حدود 60 میلیون دلار جریمه شده است و با آنکه تمام این کشتی ها برای ورود به بندر الحدیده در غرب یمن از سازمان ملل مجوز دریافت نموده بودند؛ اما ائتلاف سعودی هم اکنون 16 کشتی نفتی را در توقف خود دارد.

شرکت نفت شرح داد که کشورهای عضو ائتلاف با هدف افزایش قیمت کالاها و خدمات حیاتی محاصره یمن همچنان محاصره یمن را ادامه می دهند که این مسئله هزینه های معیشتی را بسیار بالا برده است.

این شرکت اضافه کرد که با آنکه قیمت جهانی نفت کاهش یافته است؛ اما محاصره یمن باعث شده است که شهروندان یمنی نتوانند از این کاهش قیمت بهره ببرند.

شرکت و وزارت نفت یمن سازمان ملل متحد و ائتلاف سعودی را مسئول تمام این اقدامات خصمانه قلمداد کردند.

ص

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29668

به "کوشش ائتلاف سعودی برای متوقف کردن فعالیت پالایشگاه های یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش ائتلاف سعودی برای متوقف کردن فعالیت پالایشگاه های یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید