تقابل برادران کری در فینال کنفرانس غرب NBA

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- گلدن استیت توانست اولین فینال کنفرانس غرب را به سود خود تمام کند تا استفان برنده تقابل برادران کری باشد.

تقابل برادران کری در فینال کنفرانس غرب NBA

به گزارش خبرنگاران، فینال کنفرانس غرب در لیگ NBA که بین پورتلند و گلدن استیت است تقابل برادران کری بود. استفان و ست دو برادری که برای اولین بار در تاریخ این لیگ به فینال کنفرانس غرب رسیده بودند اولین دیدارشان را با حضور پدر و مادرشان انجام دادند که در خاتمه گلدن استیت با درخشش استفان کری توانست 116 بر 94 به فزونی برسد.

در این مسابقه که مادر این دو برادر طرفدار پورتلند بود و پدر آنها با لباس گلدن استیت وارد سالن شدند، تیم گلدن استیت توانست اولین بردش را بدست بیاورد. استفان کری با کسب 36 امتیاز، 6 ریباند و 7 پاس منجربه گل بهترین بازیکن زمین شد و نقش زیادی در برد تیمش داشت.

برای پورتلند نیز موهارکلس بهترین بود و کارش را با 17 امتیاز تمام کرد. در این مسابقه اینس کانتر سنتر ترکیه ای و مسلمان پورتلند نیز در زمین بود و کارش را با 10 امتیاز و 16 ریباند تمام کرد.

اتفاق جالب دیگر این بود که تیم نیواورلانز شانس انتخاب بازیکن را به دست آورد و حالا دوباره ماجرای جدا شدن آنتونی دیویس از این تیم مطرح شده است. رسانه ها اعلام نموده اند که با شانس انتخاب بازیکن این تیم دیگر نیازی به دیویس ندارد و این ستاره جوان می تواند به تیمی که مورد علاقه اش است بپیوندد. او تمایل زیادی داشت که به لیکرز برود اما حالا با پیشنهادی از باشگاه نیویورک نیز روبرو است.

ورزشی**9219**9118**

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7671

به "تقابل برادران کری در فینال کنفرانس غرب NBA" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل برادران کری در فینال کنفرانس غرب NBA"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید