تعمیر537 مکان آسیب دیده مددجویان دشتستانی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهرگفت: در جریان زلزله دشتستان 537 مکان مسکونی، فضای دامداری ها، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه و دیوارهای منازل مددجویان آسیب دید که نیاز به تعمیر و بازسازی دارد.

تعمیر537 مکان آسیب دیده مددجویان دشتستانی

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، فرید محبی ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله زده دشتستان با بیان اینکه این حادثه به مددجویان این نهاد خسارت زد اظهار کرد: مهمترین اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر در زلزله دشتستان اجرای عملیات بازدید از خانواده های تحت حمایت خسارت دیده و انجام برنامه نیازسنجی به صورت کامل بوده است.

وی با بیان اینکه در زلزله دشتستان 537 مکان مددجویان آسیب دید افزود: مطابق با برنامه نیازسنجی تعداد 149 واحد از منازل مددجویی ،11فضای دام ،78سرویس بهداشتی،36آشپزخانه نیاز به بازسازی اساسی ، 266 واحد نیز نیاز به تعمییرات جزئی دارد و تعدادی نیز تنها تخریب دیوار ها را داشته ایم.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان بوشهر عنوان کرد : بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده ساخت و سازها توسط مسکن و شهرسازی اجرا می شود و امداد جهت پیگیری و حل مسائل عمرانی خانواده ها با همکاری و هماهنگی آن اداره کل نظارت های فنی خود را در زمینه ساخت و ساز اعمال خواهد کرد.

محبی از تخصیص 100 میلیون تومان اعتبار برای کمک به مددجویان حادثه دیده خبرداد و شرح داد: مبلغ یک میلیارد ریال نیز برای تامین ملزومات و لوازم ضروری خانواده های تحت حمایت آسیب دیده در منطقه زلزله زده به منظور تامین لوازم ضروری مانند یخچال، کولر،گاز،آبگرمکن تخصیص یافته که توسط کمیته امداد دشتستان به افراد تحت حمایت این مناطق داده می شود.

ق

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30143

به "تعمیر537 مکان آسیب دیده مددجویان دشتستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر537 مکان آسیب دیده مددجویان دشتستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید