ترامپ تعطیلی دیگر مقرهای دیپلماتیک چین را رد نکرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس جمهوری آمریکا در جریان گفت وگو با رسانه ها در کاخ سفید گفت، او تعطیلی دیگر مقرهای دیپلماتیک چین در خاک ایالات متحده آمریکا را دور از ذهن نمی داند.

ترامپ تعطیلی دیگر مقرهای دیپلماتیک چین را رد نکرد

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ در پاسخ به اینکه آیا در نظر دارد مقرهای دیپلماتیک بیشتری از چین را در این کشور تعطیل کند، گفت: مساله تعطیل کردن سفارتخانه های دیگر، این همواره ممکن است.

در جریان این کنفرانس خبری، از ترامپ همچنین پرسیده شد که چرا کارکنان کنسولگری چین در هوستون تگزاس، بعد از آنکه دستور تعطیلی به آنها داده شد، اسنادی را در حیاط آنجا آتش زدند.

وزارت خارجه چین با رد این گزارش های خبری مبنی بر اینکه کارکنان کنسولگری اسنادی را به آتش کشیدند، گفت: فعالیت های کنسولگری کل به حالت عادی است.

پیش از آن، وزارت خارجه آمریکا تایید کرد که دستور تعطیلی این کنسولگری تا روز آدینه را به چین داده است. آمریکا اتهام جاسوسسی غیرقانونی گسترده و عملیات های نفوذ در ایالات متحده را مطرح می نماید.

سفارت چین در واشنگتن با صدور بیانیه ای تعطیلی کنسولگری خود در هوستون را محکوم کرد و هشدار داد که پکن به آنچه تحریک سیاسی در نظر می گیرد، واکنش نشان خواهد داد.،ایسنا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 36868

به "ترامپ تعطیلی دیگر مقرهای دیپلماتیک چین را رد نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ تعطیلی دیگر مقرهای دیپلماتیک چین را رد نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید