تالار مرکزی ارومیه سال آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، سید عباس صالحی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از تالار مرکزی ارومیه با بیان اینکه امیدوار بودیم تا این تالار سال جاری به بهره برداری برسد، اضافه نمود: بخش زیادی از تجهیزات این تالار وارداتی است و بهره برداری از این طرح به دلیل شرایط ارز به تاخیر افتاد.

تالار مرکزی ارومیه سال آینده به بهره برداری می رسد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه روند تکمیل تالار مرکزی ارومیه با وجود همه تاخیرها به خوبی طی می گردد، گفت: برای افتتاح این تالار پیش از هفته دولت سال آینده کوشش می گردد.

صالحی ابراز امیدواری کرد که منابع مالی و زمینه واردات تجهیزات مورد احتیاج این تالار به زودی فراهم گردد و گفت:تالار مرکزی ارومیه جزو هشت تالار بزرگ کشور محسوب می گردد و ساختمان آن در زمین به مساحت 12 هزار مترمربع و با 18 هزار مترمربع زیربنا احداث شده است.

وی یاد آور شد: این تالار دارای 2 سالن برای نمایش و موسیقی، بخش پلاتو و سالن بلک باکس، نگارخانه، پارکینگ و بخش های مختلف است؛ سالن موسیقی این تالار 430 نفر ظرفیت دارد و بزرگترین سالن آن نیز با ظرفیت یکهزار و 200 نفر احداث شده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3365

به "تالار مرکزی ارومیه سال آینده به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تالار مرکزی ارومیه سال آینده به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید