بیژن کامکار در کرمانشاه کنسرت می دهد، همراهی با هه و یار

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، گروه موسیقی هه و یار با خوانندگی بیژن کامکار ساعت 19 روز جمعه 16 آذر ماه تازه ترین کنسرت خود را در تالار انتظار کرمانشاه برگزار خواهد نمود.

بیژن کامکار در کرمانشاه کنسرت می دهد، همراهی با هه و یار

در این کنسرت بیژن کامکار خواننده، نجمه تجدد هم خوان، مهیار طریحی نوازنده سنتور، کامران احمدی نوازنده دف، مهرنوش ذوالفقاری نوازنده سنتور، مهرزاد اعظمی کیا نوازنده کمانچه، بیتا قاسمی نوازنده قیچک باس، مریم خدابخش نوازنده عود، حامد دارابی نوازنده تار و مرتضی مومنیان نوازنده بندیر و تمبک گروه اجرایی را تشکیل می دهند.

حامد دارابی مدیر هنری گروه هه و یار در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به جزییات برگزاری این کنسرت شرح داد: این کنسرت در دو بخش کردی و سنتی اجرا می گردد که در بخش کردی قطعات در دستگاه شور و آواز اصفهان و در بخش سنتی قطعاتی در شور، افشاری و دشتی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد. این در حالی است که خواننده هر دو پارت استاد بیژن کامکار است که خانم نجمه تجدد نیز به عنوان هم خوان در کنار این هنرمند حضور دارند. البته قطعات کردی کنسرت کاملا آهنگسازی شده که همراه با آن ها دو اثر از بیژن کامکار نیز اجرا می گردد. در بخش سنتی نیز کوشش شده تا قطعاتی از آلبوم دف و نی به همراهی تصانیف قدیمی برای علاقه مندان اجرا گردد.

وی ادامه داد: به طور حتم برنامه ریزی هایی نیز برای برگزاری کنسرت در تهران داریم که بعد از قطعی شدن تالار و تاریخ برگزاری پیرامون این برنامه نیز اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد. البته تا آنجا که پیش بینی شده سعی می کنیم تالار وحدت تهران را برای برگزاری کنسرت انتخاب کنیم.

بیژن کامکار که طی ماه های گذشته فعالیت های متعددی در عرصه اجرای زنده، پژوهش و داوری جشنواره های مختلف موسیقی داشته، چندی پیش نیز در جشنواره موسیقی دف نوازی نوای رحمت مورد قدردانی نهاده شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2820

به "بیژن کامکار در کرمانشاه کنسرت می دهد، همراهی با هه و یار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیژن کامکار در کرمانشاه کنسرت می دهد، همراهی با هه و یار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید