بهره بردارى از 12 ایستگاه مترو تهران تا پایان سال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از راه اندازی 12 ایستگاه از خط های 6 و 7 مترو تا انتها سال خبر داد.

بهره بردارى از 12 ایستگاه مترو تهران تا پایان سال

به گزارش ، سید مناف هاشمی معاون شهردار تهران صبح امروز(1خرداد ماه) از مراحل ساخت و بهره بردارى خط 7 مترو بازدید کرد.

معاون شهردار تهران در حاشیه بازدید از خط 7 متروی تهران با بیان اینکه این خط از منطقه 14(ورزشگاه تختی) آغاز و با عبور از نواب، در انتها به میدان کتابی می رسد. گفت: عملیات احداث ایستگاه ها در جهت این خط بیش از 70 تا 85 درصد پیشرفت فیزیکى داشته است.

هاشمی با بیان اینکه بهره بردارى از 8 ایستگاه در خط 7 مترو و 4 ایستگاه در خط 6 مترو تا انتها سال جارى هدف گذاری شده است شرح داد: در حال حاضر بالغ بر 7 هزار نفر در خط 6 و 7 بصورت شبانه روزى مشغول به فعالیت هستند .

معاون شهردار تهران گفت: بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان منابعی بوده است که از همه محل ها برای بهره بردارى از این خطوط باید تزریق می شد، ولی متاسفانه در سال 98 کمتر از هزار میلیارد تومان این منابع تزریق شده است.

وی گفت: برخی منابع در قالب اوراق مشارکت سال 97 بوده است که مشکلاتی با بانک آینده داریم و هنوز عملیاتی نشده است بطوریکه حدود 910 میلیارد تومان از منابع ما اوراقی است که فروخته شده است و البته با بانک مرکزی و مدیران بانک آینده جلسات خوب و امیدوارکننده ای را داشتیم که آن منابع باید آزاد و تزریق شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران تاکید کرد: در تلاشیم از 3 طریق ، منابع مالى شهرداری تهران ، فروش اوراق مشارکت و درآمد حاصل مجتمع های ایستگاهى منابع مورد نیاز بهره بردارى از 12 ایستگاه را تامین کنیم.

انتهاى پیام/

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32612

به "بهره بردارى از 12 ایستگاه مترو تهران تا پایان سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره بردارى از 12 ایستگاه مترو تهران تا پایان سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید