برگزیدگان رتبه های برتر کنکور و المپیاد علمی دانشجویی در دانشگاه تبریز تجلیل شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، طی مراسمی از حائزان رتبه های برتر کنکور و برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی کشور به همت گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز تجلیل شد.

برگزیدگان رتبه های برتر کنکور و المپیاد علمی دانشجویی در دانشگاه تبریز تجلیل شدند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، طی مراسمی از حائزین رتبه های برتر کنکور و برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی کشور به همت گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز تجلیل به عمل آمد.

میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز، در این آیین ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم گفت: حضور درجمع نخبگان و دانشجویان دارای رتبه برتر موجب تشویق و دلگرمی برای مسئولان می گردد.

مجیدی در ادامه با تاکید بر اینکه امروزه قدرت های بزرگ با توجه به فزونی علمی در دنیا داعیه فزونی می نمایند و برای حفظ فزونی خود از ترفند های متعدد برای جذب استعداد های علمی ونخبگان سایر کشور ها استفاده می نمایند، اضافه نمود: اگر ما هم بخواهیم درعرصه دنیای قدرت و در جامعه رفاه داشته باشیم، بایستی ضمن حمایت از نخبگان، اساتید و دانشجویان بر اقتدار علمی خود بیفزائیم.

رئیس دانشگاه تبریز توضیح داد: دانشگاه تبریز نیز در حد توان از دانشجویان افتخار آفرین، نخبه و برتر حمایت های لازم را خواهند داشت تا اینکه آن ها به اهداف مشخص شده خود برسند.

حمید احمدی رئیس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز نیز با اشاره به نحوه انتخاب این دانشجویان گفت: دانشجویان منتخب جهت تقدیر در این مراسم شامل پنج گروه عمده بودند که گروه اول شامل برگزیدگان آزمون سراسری ورود به مقطع کارشناسی با رتبه های کشوری 700 تا 1000 است که رتبه های زیر 700 این گروه، در مراسم روز دانشجو مورد تقدیر قرار گرفته بودند. گروه دوم، برگزیدگان آزمون سراسری ورود به مقطع کارشناسی ارشد با رتبه های 4 تا 10 کشوری هستند که فارغ التحصیل کارشناسی از دانشگاه تبریز بوده اند. در ضمنً از رتبه های 1 تا 3 این گروه هم در مراسم روز دانشجو تجلیل به عمل آمده بود. گروه سوم، برگزیدگان آزمون ورود به مقطع دکتری با رتبه های 2 و 3 کشوری در آزمون کتبی هستند که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه تبریز بوده اند.

احمدی عنوان نمود: از حائزین رتبه های یک این گروه نیز قبلاً در مراسم روز دانشجو تقدیر شده بود. گروه چهارم، دانشجویان دارای دیپلم افتخار از مسابقه ریاضی دانشجویی کشور در سال 98 هستند که برندگان مدال های طلا، نقره و برنز این گروه در مراسم روز دانشجو مورد تقدیر قرار گرفته بودند؛ و نهایتاً گروه پنجم، حائزین رتبه های 4 تا 20 در مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال 98 هستند که از برندگان مدال های طلا، نقره و برنز این دسته نیز قبلاً در مراسم روز دانشجو تجلیل به عمل آمده بود.

وی اضافه نمود: مجموعاً 61 نفر از دانشجویان دانشگاه تبریز حائز شرایط فوق الذکر بوده اند که 20 نفر از آن ها در مراسم روز دانشجو مورد تقدیر قرار گرفته بودند و از مابقی این دانشجویان مستعد نیز در این مراسم، با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه، تجلیل به عمل آمد.

احمدی در این مراسم همچنین توضیحاتی درخصوص تسهیلات مختلف و متنوع موجود برای استعداد های برتر، جهت استحضار دانشجویان و اقدام به موقع جهت بهره مندی از این تسهیلات، ارائه نمود که از آن جمله آن ها می توان به پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری؛ جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان؛ شیوه نامه جذب، حمایت و حفظ حائزین رتبه های برتر کنکور سراسری و فارغ التحصیلان ممتاز جهت ادامه تحصیل در دانشگاه تبریز؛ جایزه شهید احدی؛ سامانه افتخارات دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه تبریز؛ جایزه بزرگ علمی دانشجویی؛ و شرایط و مزایای عضویت در گروه حمایت از استعداد های درخشان اشاره نمود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19748

به "برگزیدگان رتبه های برتر کنکور و المپیاد علمی دانشجویی در دانشگاه تبریز تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان رتبه های برتر کنکور و المپیاد علمی دانشجویی در دانشگاه تبریز تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید