بازیکن تیم دسته دومی ایتالیا عضو کادر فنی تیمش را کشت!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در اتفاقی شوکه کننده در فوتبال ایتالیا، بازیکن یکی از تیم های لیگ دسته دوم این کشور، عامل مرگ یکی از اعضای کادر فنی این تیم شد.

بازیکن تیم دسته دومی ایتالیا عضو کادر فنی تیمش را کشت!

به گزارش خبرنگاران، نشریه گاتزتینوی ایتالیا از وقوع حادثه ای تلخ در سری B فوتبال این کشور اطلاع داد که در آن یکی از بازیکنان تیم سیتادلا، یکی از اعضای کادر فنی این تیم را کشته و به همین دلیل هم الان به جرم قتل از سوی پلیس تحت بازپرسی قرار گرفته است.

این بازیکن که کریستین دی اورسو نام دارد، روز 23 آوریل امسال در یک سانحه رانندگی در نزدیک زمین تمرینی تیم سیتادلا، با لینو سیمونتو عضو 77 ساله کادر فنی این تیم تصادف می نماید. سیمونتو شش روز پس از این حادثه به دلیل شدت جراحات وارد در بیمارستان جان سپرد.

طبق گزارش گاتزتینو، هافبک 23 ساله تیم سیتادلا زمان وقوع این حادثه پشت خودرویی بوده است که با دوچرخه سیمونتو برخورد می نماید و باعث مرگ او می گردد. به دنبال این حادثه، تحقیقات بازپرسی پلیس از دی اورسو درباره نحوه وقوع حادثه و پی بردن به عمدی یا غیرعمد بودن این اتفاق شروع شده است.

باشگاه سیتادلا با انتشار بیانیه ای مراتب تأسف خود را از این اتفاق اعلام نموده اما به جزئیات اتفاق و نقشی که دی اورسو در آن ایفا نموده، هیچ اشاره ای نداشته است.

دی اورسو یکی از محصولات آموزشگاه باشگاه رم است که در این فصل 30 بازی هم برای تیم سیتادلا انجام داده در آنها سه گل زده و دو پاس گل هم داده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56627

به "بازیکن تیم دسته دومی ایتالیا عضو کادر فنی تیمش را کشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن تیم دسته دومی ایتالیا عضو کادر فنی تیمش را کشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید