انجام واکسیناسیون دانشجویان تا سرانجام آذرماه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، از واکسیناسیون علیه کرونا سه میلیون دانشجو تا خاتمه آذر 1400 اطلاع داد.

انجام واکسیناسیون دانشجویان تا سرانجام آذرماه

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سیماسادات لاری در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به شرایط واکسیناسیون معلمان، استادان دانشگاه ها و دانشجویان و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها گفت: آموزش برای ما خیلی مهم است. در آموزش و پرورش مقاطع ابتدایی مهم تر است.

وی تاکید نمود: آموزش مجازی همچنان ادامه دارد، اما ما می خواهیم آموزش حضوری باشد. کیفیت آموزش مجازی به آموزش حضوری نمی رسد و همه اذعان دارند که کیفیت آموزش افت نموده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت یادآور شد: مردادماه معلمان مدارس واکسینه می شوند تا دانش آموزان بتوانند از مهر به مدرسه بروند.

لاری اظهار داشت: جلساتی با وزارت علوم در زمینه واکسیناسیون دانشگاهیان داشته ایم. حدود 200 هزار نفر از استادان و کارکنان دانشگاه ها هم از مرداد واکسینه می شوند.

وی اضافه کرد: سه میلیون دانشجو در کشور داریم و 30 درصد دانشجویان علوم پزشکی که در بخش های بالینی حضور داشتند واکسینه شده اند و سایر دانشجویان علوم پزشکی در بخش های بالینی حضور نداشتند هنوز واکسینه نشده اند.

معاون وزیر بهداشت گفت: 500 هزار نفر از دانشجو شهریورماه، یک میلیون از دانشجویان در مهرماه، یک میلیون از دانشجویان در آبان ماه و سایر دانشجویانی که به جای مانده باشند در آذرماه واکسینه می شوند.

وی اضافه کرد: سناریوی ما در وزارت بهداشت این است آموزش حضوری دانشجویان به صورت شناور برنامه ریزی گردد. در این زمینه خوابگاه دانشجویی بسیار مهم است، چون بحث انتقال بیماری در خوابگاه ها هنوز اهمیت دارد و باید پروتکل های بهداشتی رعایت گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60292

به "انجام واکسیناسیون دانشجویان تا سرانجام آذرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام واکسیناسیون دانشجویان تا سرانجام آذرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید