انتشار فرم های استخدامی آتش نشانان تا خاتمه دی، امکان ثبت نام زنان در آزمون

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انتشار فرم های آزمون استخدامی آتش نشانان خانم و آقا تا خاتمه دی ماه اطلاع داد.

انتشار فرم های استخدامی آتش نشانان تا خاتمه دی، امکان ثبت نام زنان در آزمون

مهدی داوری در گفت و گو با خبرنگاران، درباره نتیجه آنالیز های اجرا شده برای شرایط و نحوه جذب آتش نشانان زن اظهار کرد: مراحل آن در حال طی شدن است و همانطور که گفته بودیم فرم های استخدامی که هم مربوط به آقایان و هم مربوط به خانم ها است منتشر خواهد شد. افرادی که تمایل دارند می توانند فرم هارا تکمیل و به سازمان ارسال نمایند.

وی گفت: پس از ارسال فرم، افراد داوطلب باید در آزمون های چند مرحله ای سازمان شرکت نمایندو پس از آن پذیرفته شدگان وارد مراحل آموزشی خواهند شد.

داوری اضافه نمود: از نظر زمان بندی تقریبا مراحل اداری آن به خاتمه رسیده و به زودی این فرم ها منتشر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: هم برای آقایان و هم برای خانم ها میانگین سنی مورد احتیاج تعریف شده که در اطلاعیه استخدام هم اعلام خواهد شد و محدوده سنی را تا حدود 30 سال در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: هر دو گروه خانم ها و آقایان ، آزمون های علمی، ورزشی و تست روانشناسی دارند که باید این مراحل را طی نمایند تا هم از نظر جسمی و هم از نظر تناسب روحیات افراد با شغل آتش نشانی، مورد سنجش قرار گیرند.

داوری در مورد ساعت کاری آتش نشانان زن که قرار بود آنالیز گردد نیز اظهار کرد: قرار بر این شده که خانم های آتش نشان هم مثل آتش نشانان مرد به صورت شیفتی کار نمایند اما فعلا برای آغاز، ساعت شیفت کمتری برای آن ها در نظر گرفته شده است، یعنی با توجه به ملاحظاتی که وجود دارد فعلا ساعت شیفت آن ها کمتر است اما نوع کار آن ها کاملا مثل آتش نشانان مرد خواهد بود.

وی ادامه داد: فکر میکنم که فرم های ثبت نام برای آزمون حداکثر تا پیش از خاتمه ماه در روزنامه ها و سایت سازمان منتشر خواهد شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48969

به "انتشار فرم های استخدامی آتش نشانان تا خاتمه دی، امکان ثبت نام زنان در آزمون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فرم های استخدامی آتش نشانان تا خاتمه دی، امکان ثبت نام زنان در آزمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید