امیدوارم نگاه فدراسیون فوتبال به استقلال در آسیا ملی باشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محمد نیک سیرت مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در تبادل نظر با خبرنگاران ابتدا با اشاره به ساعت برگزاری ملاقاتهای لیگ قهرمانان آسیا گفت: قطعاً ملاقات در ساعت 24 نمی تواند برای ما خوب باشد، اما خبر عربستانی ها از شرایط میزبانی شان استفاده نموده و تصمیماتی می گیرند که برای نماینده خودشان خوب باشد نه نماینده ایران یا سایر کشورها.

امیدوارم نگاه فدراسیون فوتبال به استقلال در آسیا ملی باشد

وی در ادامه بیان داشت: استقلال در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان واقع شده است و صعود از این گروه نه تنها برای استقلال، بلکه برای همه تیم های این گروه سخت است. اما این کار سخت، برای آبی پوشان بسیار احتمال دارد.

مهاجم سابق آبی پوشان توضیح داد: البته شاگردان مجیدی فعلاً یک یا شاید هم دو بازی تا رسیدن به لیگ قهرمانان پیش رو دارند که البته من امیدوارم بازی با صنعت نفت لغو گردد.

نیک سیرت تاکید نمود: مدیریت جدید فدراسیون فوتبال باید در عمل نشان دهد نگاهش به همه تیم ها یکسان است و به همه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به چشم نماینده کشور و با نگاه ملی نگاه نمایند. در این صورت فدراسیون باید ملاقات استقلال و صنعت نفت را به دلیل احتمال ابتلای استقلالی ها به کرونا در سفر به استان خوزستان لغو نماید تا آبی پوشان با همه نفرات خود به این مسابقات اعزام شوند.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: البته استقلالی ها باید فعلاً تمرکزشان را روی ملاقات با پیکان بگذارند چون امتیازات این بازی در لیگ بسیار مهم است. رقابت در بالای جدول فشرده تر شده و از دست رفتن هر امتیازی می تواند عواقب ناخوشایندی برای تیم ها داشته باشد. شاگردان مجیدی یک بار در جام حذفی نشان دادند زورشان به پیکان می رسد و حالا باید پیروزی بر این تیم خوب تهرانی را در لیگ تکرار نمایند.

وی اظهار کرد: به نظر من 3 تیم سپاهان، پرسپولیس و استقلال در کورس قهرمانی این فصل قرار دارند و مجیدی نیز باید از شرایط و شرایط تیمش مراقبت کند و اجازه ندهد بین این تیم و دو تیم دیگر فاصله بیشتر گردد. با توجه به شرایط میزبانی-میهمانی که در برنامه تعیین است، آبی ها شانس خوبی برای جبران 4 امتیاز عقب ماندگی از پرسپولیس و سپاهان دارند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53778

به "امیدوارم نگاه فدراسیون فوتبال به استقلال در آسیا ملی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم نگاه فدراسیون فوتبال به استقلال در آسیا ملی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید