الکساندرنوری نزدیک به نیمکت تراکتور، یک بوندس لیگایی در تبریز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، باشگاه تراکتورسازی تبریز پس از قطع همکاری با جرج لیکنز سرمربی فصل گذشته بلژیکی خود هنوز نتوانسته است تکلیف نیمکت خود را روشن کند.

الکساندرنوری نزدیک به نیمکت تراکتور، یک بوندس لیگایی در تبریز

سرخپوشان تبریزی روز گذشته با رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری و سعید مهری قرارداد چهارساله بست تا پروژه جذب بازیکن خود را زودتر از جذب سرمربی شروع نمایند.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز که در ابتدای پنجره جابجایی تابستانی تکلیف مدیرعاملی این باشگاه را با روی کار آوردن صادقیان معین کرد مذاکره با چند مربی خارجی را در دفتر کار خود در استانبول ترکیه شروع نموده است تا تکلیف نیمکت این تیم را روشن کند.

مدیران تراکتورسازی پس از مذاکره با لئوناردو مربی اسبق آث میلان که با پاسخ منفی وی روبرو شد سراغ چهار گزینه خارجی دیگر رفتند. در بین نامزدهای مربیگری سرخپوشان تبریزی تونی اولیویرا نیز حضور داشت اما مربی محبوب پیشین تراکتوری ها به دلیل عدم موافقت این باشگاه با حضور پسرش جواب منفی داد تا این وصلت صورت نپذیرد.

همین امر سبب شد تا زنوزی بار دیگر مذاکره با الکساندر نوری مربی ایرانی الاصلی که در آلمان دوره های مربیگری را پشت سر گذاشته است را با جدیت دنبال کند.

این مربی که سابقه راهنمایی وردربرمن و اینگولشتات را در بوندسلیگا دارد تمام برنامه های خود را برای راهنمایی تراکتورسازی ارائه نموده است که با شروط وی موافقت کامل نیز صورت پذیرفته است. مباحث اقتصادی طرفین نیز به نتیجه ای معین منجر شده است تا نوری تنها یک امضا با پیوستن به تیم پرطرفدار تراکتورسازی فاصله داشته باشد.

باشگاه تراکتورسازی تبریز فرصت محدودی را برای نوری در نظر گرفته است تا قرارداد خود را امضا کند در غیر اینصورت سرخپوشان تبریزی گزینه های موازی دیگر خود را برای مشخص سرمربی دنبال خواهند کرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8479

به "الکساندرنوری نزدیک به نیمکت تراکتور، یک بوندس لیگایی در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکساندرنوری نزدیک به نیمکت تراکتور، یک بوندس لیگایی در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید