افزایش آمار مبتلایان بیماران کرونایی در آذربایجان شرقی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه افزایش آمار مبتلایان در استان گفت: در طول 24 ساعت گذشته نتیجه آزمایش 36 نفر مثبت اعلام شده و شمار مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی تا به امروز به 374 نفر افزایش یافته است.

افزایش آمار مبتلایان بیماران کرونایی در آذربایجان شرقی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در راستای اطلاع رسانی به هموطنان از آخرین شرایط بیماری کرونا در استان آذربایجان شرقی، طی ارتباط تلفنی با بخش خبری شبکه استانی سهند، روزشنبه، بیست وچهارم اسفند ماه نود وهشت ازمثبت اعلام شدن نمونه 36 نفرمبتلا به بیماری کرونا خبرداد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه افزایش آمار مبتلایان را شاهد هستیم، گفت: در طول 24 ساعت گذشته نتیجه آزمایش 36 نفر مثبت اعلام شده و به مجموع آمار مبتلایان به این بیماری اضافه نموده شده است وشمار مبتلایان کرونا درآذربایجان شرقی تا به امروز به 374 نفرافزایش یافته است.

صومی افزود امروز با فوت دو بیمار مبتلا شمار فوتی های ناشی از بیماری کرونا در استان به 29 نفر رسید.

وی با اشاره به سیر فزاینده بیماران مبتلا به کرونا گفت: تا به امروز 104 بیمار مبتلا به ویروس کرونا ازبیمارستان های استان ترخیص شده اند و 241 بیمار هنوز در بیمارستان ها بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: در حال حاضر تعداد 450 نفر نیز با احتمال بیماری کرونا در بیمارستان های استان بستری شده اند که همه آن ها در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

صومی با اشاره به اینکه در فضا های مجازی وغیر رسمی اعلام می شود که مردم برای دریافت ویتامین D بدلیل اینکه برای بدن خوب است به داروخانه ها مراجعه می کنند و شهروندان نباید از ویتامین D بدون تجویز پزشک و بدون نیاز بدن مصرف خودسرانه داشته باشند، چون تجمع ویتامین D در بدن به کبد وسایر اعضای بدن آسیب جدی وارد می کند وتا این مباحث اثبات نشده وتا افراد صاحبنظر آن را تایید ننموده اند تبعیت نکنیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25371

به "افزایش آمار مبتلایان بیماران کرونایی در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش آمار مبتلایان بیماران کرونایی در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید