اعتراض بازیکنان بایرن به وضعیت نقل و انتقالاتی شان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، در شرایطی که تیم فوتبال بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالاتی فعالیتی چشم گیر نداشته است، بازیکنان این تیم نگران شدند و به وضعیت اعتراض کردند.

اعتراض بازیکنان بایرن به وضعیت نقل و انتقالاتی شان

قهرمان بوندسلیگا در شروع باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خیلی سریع دو بازیکن به خدمت گرفت، لوکاس هرناندس و بنجامین پاوارد، اما بعد از آن هیچ بازیکن بزرگی را به خدمت نگرفت.

بایرن مونیخ فصل گذشته برای هفتمین بار پیاپی قهرمان بوندسلیگا شد، اما دورتموند به این تیم بسیار نزدیک بود و در لیگ قهرمانان هم نتوانست موفقیتی کسب کند و توسط لیورپول حذف شد.

در بازی های پیش فصل بایرن به تازگی با نتیجه 3 بر یک رئال مادرید را شکست داده است، اما یکی از کسانی که درباره وضعیت باشگاه ابراز نگرانی نموده روبرت لواندوفسکی است که در آن بازی گل هم زده است. وی گفت: باید صبر کنیم، بایرن احتیاج به خرید بازیکن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان دارد. امیدواریم در روزهای پیش رو اتفاقاتی بیفتد.

یکی دیگر از بازیکنانی که در این باره اظهار نظر نموده جاشوا کیمیش است که مدعی شده برای حضور در جمع بهترین های اروپا باید بازیکن خرید.

رومنیگه در واکنش به این اظهارات اما این چنین گفته است: می دانم که صبر در فوتبال معمولاً کم است، اما باید آن را داشت. تا 2 سپتامبر امکان خرید بازیکن وجود دارد. منتظر تأثیر دومینویی در بازار هستیم و بعد می توانیم بازیکن بزرگ بخریم. من اصلاً عصبی نیستم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10316

به "اعتراض بازیکنان بایرن به وضعیت نقل و انتقالاتی شان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض بازیکنان بایرن به وضعیت نقل و انتقالاتی شان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید