استراماچونی واقعا با طرفداران استقلال صادق بوده؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هنوز تکلیف بازگشت آندره آ استراماچونی به ایران معین نیست و استقلالی ها از این نظر بلاتکلیف هستند.

استراماچونی واقعا با طرفداران استقلال صادق بوده؟

خبرآنلاین: ماجرای تیم فوتبال استقلال با آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی اش دیگر به جاهای باریک رسیده. نه دیگر از آن هیاهوهای پرغوغای طرفداران در خیابان و شبکه های اجتماعی خبری است و نه از مدیرانی که برای حفظ جایگاه خود و یا به دست آوردن آن انواع و اقسام وعده ها را برای بازگشت سرمربی پیروز استقلال می دادند و نه دیگر تصویری از بغض استراماچونی یا چمدان های بازنشده او در فضای مجازی دست به دست می گردد.

داستان استقلال و استرا بیش از اندازه کش پیدا نموده و همین مطلب طرفین ماجرا را خسته نموده و ظاهرا باعث شده که برای به کرسی نشاندن حرف خود به هر حربه ای متوسل شوند و در این میان تناقض گویی هایی هم به چشم می خورد. تناقض گویی هایی هم از سوی مدیران باشگاه استقلال که مورد وثوق و اعتماد طرفداران نیستند و همچنین از سوی سرمربی ایتالیایی آبی ها که طرفداران استقلال هم کم کم از رفتارهای او خسته شده اند.

یک روز صحبت از شرط استراماچونی مبنی بر کاهش مدت قرارداد و افزایش دستمزدش است و روز دیگر همین شروط از کانال های مختلف از سوی مربی آبی ها تکذیب می گردد. یک روز دیگر دو طرف بر سر نحوه پرداخت مبلغ توافق شده اظهار نظر هایی می نمایند که 180 درجه باهم تفاوت دارد تا این نکته بیش از همواره بر همگان عیان گردد که یک طرف ماجرا قطعا راست نمی گوید.

یک سوال از آقای سرمربی

آندره آ استراماچونی روز گذشته در یکی از متن های منصوب به خود نوشت: نمی دانم که آیا من سرمربی خوبی هستم یا نه، اما قطعاً انسان صادقی هستم. حالا بازگشت او به ایران می تواند آزمون بزرگی برای اثبات صداقت او به طرفداران استقلال باشد. استراماچونی در روزهای ابتدایی دوری اش از تهران به صراحت اعلام نموده بود در صورتی که پرداخت مبلغ دستمزدش به وسیله قانونی و شفاف انجام پذیرد،هیچ مسئله ای ندارد و بلافاصله به ایران بازخواهد گشت. مسئولان باشگاه استقلال هم هرچند دیر اما در نهایت این مشکل را حل کردند و مبلغ مورد نظر استراماچونی را به حساب جدید او در ایتالیا واریز کردند و او هم آن را دریافت کرد.

حالا پرسش اصلی از سرمربی محبوب استقلالی ها این است که چرا علی رغم حل شدن این مشکل مهم پس از چند روز بازهم اراده چندانی برای بازگشت به شغلش از خود نشان نمی دهد؟ شاید بتوان عدم حضور استراماچونی در ایران طی روزهای اخیر را به تعطیلات کریسمس و همچنین تعطیلات نیم فصل لیگ برتر مرتبط دانست و در نهایت باید دید تا چند روز دیگر که موعد شروع تمرینات استقلال برای نیم فصل دوم است، استرا به قول خود عمل خواهد نمود یا داستان او و استقلال پایانی تلخ خواهد داشت؟

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19606

به "استراماچونی واقعا با طرفداران استقلال صادق بوده؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی واقعا با طرفداران استقلال صادق بوده؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید