از تحول در بخش زیرساخت ها تا مدیریت ورزش در خراسان جنوبی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/خراسان جنوبیاستاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نیازمند تحول در بخش زیرساخت ها و مدیریت ورزش هستیم، گفت: زیبنده نیست که مرکز استان، مسابقات لیگ کشتی آزاد را میزبانی کند، اما سالن مناسب نداشته باشد.

از تحول در بخش زیرساخت ها تا مدیریت ورزش در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان، در نشست صمیمی با روسای هیات های ورزشی استان، اظهار کرد: 15 سال از تاسیس استان می گذرد و حوزه ورزش و زیرساخت های آن، مانند سایر بخش ها عقب ماندگی های جدی دارد.

وی اضافه نمود: با وجود همه محدودیت ها، تخصیص اعتبارات ورزش استان سال گذشته 65 میلیون تومان بود، اما سال جاری این تخصیص حدود پانزده برابر شد و به یک میلیارد و دویست میلیون تومان رسید.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نیازمند تحول در بخش زیرساخت ها و مدیریت ورزش هستیم، توضیح داد: علاوه بر منابع محدود استانی، باید از ردیف های ملی از جمله اعتبارات فدراسیون ها و وزرات ورزش و جوانان نیز استفاده کنیم.

معتمدیان با بیان اینکه زیبنده نیست که مرکز استان، مسابقات لیگ کشتی آزاد را میزبانی کند، اما سالن مناسب نداشته باشد، اظهار کرد: یکی از اولویت ها که باید به صورت جدی پیگیری گردد، اخذ اعتبارات ملی برای اتمام پروژه های نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالا است.

وی اضافه نمود: پنج میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان به وزارت ورزش ابلاغ شده که باید پیگیری و در بخش خود هزینه گردد.

استاندار خراسان جنوبی بیان نمود: با توجه به تهدیدات موجود در کشور و به خصوص استان مرزی خراسان جنوبی که در جوار بزرگترین فراوری کننده مواد مخدر دنیا قرار گرفته است، اگر برنامه برای جوانان نداشته باشیم، حتما دچار مشکل خواهیم شد.

معتمدیان اظهار کرد: باید از ظرفیت نهادهایی چون ستاد مبارزه با مواد مخدر در حوزه ورزش استفاده گردد و امیدواریم از این محل، اعتباراتی برای یاری به ورزش استان جذب گردد.

وی با بیان اینکه تنها راه برون رفت از محدودیت ها، استفاده از همه ظرفیت های موجود در استان است، یادآور شد: باید از ظرفیت خیران در یاری به هیات های ورزشی استفاده کرد، کاری که هیات کشتی آغاز نموده و نتیجه خوبی نیز داشته است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16808

به "از تحول در بخش زیرساخت ها تا مدیریت ورزش در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تحول در بخش زیرساخت ها تا مدیریت ورزش در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید