ارائه خدمات شبانه روزی 5 شعبه از فروشگاه های شهروند در ماه مبارک رمضان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران آنلاین:مدیر عامل شرکت شهروند گفت: پنج فروشگاه بیهقی، بوستان، بهاران و بهرود و شهر ری در ایام ماه مبارک رمضان به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند داشت.

ارائه خدمات شبانه روزی 5 شعبه از فروشگاه های شهروند در ماه مبارک رمضان

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم در تشریح خدمات فروشگاه های شهروند در ماه مبارک رمضان گفت: هر ساله با شروع ماه میهمانی خدا و لزوم همراهی با شهروندان روزه دار در این ایام، شهروند ضمن عرضه تخفیفات گسترده برای گروه های کالایی مختلف با افزایش ساعات خدمات دهی فروشگاه ای شهروند در صدد است از این طریق بتواند در افزایش رضایتمندی مشتریان موثر واقع گردد.

او توضیح داد: بر همین اساس سال جاری علاوه بر دو فروشگاه بیهقی و بوستان که در تمام ایام سال به صورت شبانه روزی فعالیت دارند، فروشگاه های شهروند بهاران، شهرری و بهرود نیز در ایام ماه مبارک رمضان به صورت 24 ساعته به شهروندان خدمات دهی دارند.

مدیر عامل شرکت شهروند با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از فروشگاه های شبانه روزی شهروند اضافه کرد: تجربه سال های گذشته موید این واقعیت است که در ماه مبارک رمضان به دلیل شرایط افراد روزه دار عملا میزان خرید شهروندان در ساعات پیش از افطار با دشواری هایی همراه است، از همین رو شهروند با افزایش ساعت کاری فروشگاه های شهروند از ساعت 8 صبح تا 23 و اضافه کردن تعداد فروشگاه های شبانه روزی توانسته تامین مایحتاج مورد احتیاج شهروندان را با آرامش خاطر بیشتری فراهم کند.

سریع القلم همچنین از افزایش ساعت کاری فروشگاه شهروند برج میلاد اطلاع داد و اظهار داشت: این فروشگاه به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فردی چون حضور گسترده باردیدکنندگان از اقصی نقاط پایتخت از اهمیت بالایی برخوردار است که به همین دلیل تصمیم گرفتیم خدمات دهی این فروشگاه را تا ساعت 24 افزایش دهیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7293

به "ارائه خدمات شبانه روزی 5 شعبه از فروشگاه های شهروند در ماه مبارک رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات شبانه روزی 5 شعبه از فروشگاه های شهروند در ماه مبارک رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید