ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزار در انتظار تصمیم وزارت ورزش

به گزارش مجله یک کامپیوتر، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به وزارت ورزش خواهان معین تکلیف قرارداد این باشگاه با کارگزار شده و اکنون این وزارتخانه باید در این باره تصمیم گیری کند.

ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزار در انتظار تصمیم وزارت ورزش

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از اختلافات پیش آمده بین باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز، کارگزار باشگاه پرسپولیس در بحث اسپانسری، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته با ارسال نامه ای به وزارت ورزش و جوانان خواهان آنالیز دوباره قرارداد باشگاه پرسپولیس با این کارگزار شده است. نامه اکنون در اختیار دایره حقوقی وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته تا درباره قرارداد سه ساله و پُر حاشیه مدیران قبلی باشگاه پرسپولیس با کارگزار این باشگاه تصمیم گیری نمایند.

یکی از موارد مورد اختلاف باشگاه پرسپولیس با کارگزار این باشگاه بحث درآمدهای سرخپوشان از محل اسپانسرها و ... است. جایی که سرخپوشان معتقدند کارگزار در مدت اجرای این قرارداد تا به امروز فقط به حداقل تعهدات خود عمل نموده و کمترین درآمد ذکر شده در قرارداد برای باشگاه ایجاد شده است.

این در حالی است که طبق قرارداد امضا شده بین مدیران پیشین باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز، سرخپوشان راه دیگری برای درآمدزایی مستقل ندارند و تمام بحث های اسپانسری و ... باید زیر نظر کارگزار این باشگاه انجام گردد که این موضوع باعث اختلاف شدید بین مدیران فعلی پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52836

به "ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزار در انتظار تصمیم وزارت ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزار در انتظار تصمیم وزارت ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید