اتهام دردسرساز بزرگ جدید به ترامپ و دامادش به خاطر رابطه با روسیه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایرنا نوشت:رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا، دیدار پسر، داماد و رئیس پیشین ستاد انتخاباتی ترامپ با مقامات روسیه در سال 2016 را غیراخلاقی و فساد توصیف کرد. شف افزود: ممکن است همکاران من فکر نمایند که پیشنهادهای کثیف روسیه علیه نامزد دموکرات بخشی از آن چیزی که کوشش دولت روسیه برای یاری به ستاد انتخاباتی ترامپ توصیف شد، پذیرفتنی باشد.

اتهام دردسرساز بزرگ جدید به ترامپ و دامادش به خاطر رابطه با روسیه

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا، دیدار پسر، داماد و رئیس پیشین ستاد انتخاباتی ترامپ با مقامات روسیه در سال 2016 را غیراخلاقی و فساد توصیف کرد.

آدام شف روز پنج شنبه به وقت محلی در نشستی با موضوع نمایشنامه پوتین: استفاده کرملین از الیگارشی، پول و اطلاعات در انتخابات 2016 و فراتر از آن، این مطلب را در پاسخ به نماینده جمهوریخواه که خواهان استعفای او شده بود، عنوان نمود.

به دنبال انتشار خبرهایی مبنی بر اینکه رابرت مولر بازرس ویژه تحقیقات انتخابات 2016 به صورت رسمی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را به تبانی با روسیه متهم ننموده است، تمام 9 عضو کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان نامه ای را امضا کردند و خواهان استعفای رئیس این کمیته که نماینده دمکرات است، شدند.

وی اضافه نمود: شما ممکن است بگویید هرچیزی را که برای پیروزی لازم باشد، انجام می دهید، اما من اینگونه فکر نمی کنم.

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد: همانگونه که شما از نشست استماعی امروز به جای توجه به نظرات، همسو با حملات رئیس جمهوری برای حمله به من استفاده کردید، من هم از این فرصت برای پاسخگویی استفاده می کنم.

شف اضافه نمود: ممکن است همکاران من فکر نمایند که پیشنهادهای کثیف روسیه علیه نامزد دمکرات بخشی از آن چیزی که کوشش دولت روسیه برای یاری به ستاد انتخاباتی ترامپ توصیف شد، پذیرفتنی باشد.

وی یادآور شد: ممکن است از نظر همکاران من پیشنهاد به پسر رئیس جمهوری که نقش محوری در ستاد انتخاباتی او داشت، پسر رئیس جمهوری آن را به پلیس فدرال (اف بی آی) اطلاع نداد و دریافت یاری اقتصادی از خارجی ها را رد نکرد؛ درست باشد.

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا توضیح داد: نه، در عوض پسرش گفت که او یاری روسیه را دوست می داشت. شاید برای شما پذیرفتنی باشد که او با آن ها نشست داشت. شاید برای شما مقبول باشد که پال منافورت رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ با تجربه فراوان در برگزاری کمپین ها، هم نشست های مشابه داشته است.

شف ادامه داد: شاید برای شما پذیرفتنی باشد که داماد رئیس جمهوری هم چنین ملاقاتی داشت. شاید از نظر شما درست باشد که آن ها این نشست ها را از عموم مخفی نموده اند.

اشاره رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا به نشست دونالد جونیور ترامپ، جرد کوشنر و پال منافورت با مقامات روسیه در برج ترامپ در سال 2016 است.

شف اضافه نمود: شاید شما بگویید همه این ها برای پیروز شدن بوده است، اما من اینگونه فکر نمی کنم. من فکر می کنم که این کاملا دور از شان، غیراخلاقی، ضد وطن پرستی و فساد است.

4141

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5964

به "اتهام دردسرساز بزرگ جدید به ترامپ و دامادش به خاطر رابطه با روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهام دردسرساز بزرگ جدید به ترامپ و دامادش به خاطر رابطه با روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید