اتصال 126 روستای کم برخوردار در هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به آخرین اقدام های اجرا شده برای توسعه زیرساخت های الکترونیکی در مناطق محروم استان گفت: با تلاش های اجرا شده بستر لازم جهت اتصال 126 روستا با جمعیتی بیش از 57 هزار نفر به شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است.

اتصال 126 روستای کم برخوردار در هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات

نازنین شیبانی تذرجی شامگاه یکشنبه در نشست توسعه زیرساخت های الکترونیکی شهرستان بشاگرد با اشاره به بخشی از جزئیات اقدامات اجرا شده، گفت: بیش از چهار ماه از سفر وزیر ارتباطات و فناوری به هرمزگان گذشته و به دنبال این سفر و دستورهای وزیر و استاندار، تا به امروز 69 سایت توسط همراه اول ، ایرانسل و های وب در مناطق محروم استان ارتقا و ایجاد شده است.

وی ادامه داد : هم اکنون در شهرستان بشاگرد 145 کیلومتر حفاری و 45 کیلومتر فیبرگذاری اجرا شده و در شهرستان حاجی آباد ، روستای سیاهو و سرگز احمدی نیز 80 کیلومتر حفاری و 70 کیلومتر فیبرگذاری اجرا شده است.

این مقام مسوول اضافه نمود : در راستای ارایه خدمات هر چه بیشتر به مردم مناطق روستایی و توسعه خدمات الکترونیک، ایجاد و ارتقا 50 سایت تلفن همراه اول و ارتقا 43 سایت همراه اول در برخی از مناطق روستایی بشاگرد، بندرعباس ، حاجی آباد ، بندرلنگه، بستک، رودان ، قشم ، بندرخمیر ، سیریک و میناب توسط شرکت مخابرات استان اجرا شده است.

شیبانی ابراز داشت: همچنین ایجاد و ارتقا 7 سایت دیگر مطابق برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی مخابرات هرمزگان تا نیمه بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و دسترسی 2 هزار و 141 خانوار و جمعیت 7 هزار و 835 نفر به شبکه ملی اطلاعات فراهم خواهد شد .

وی با اشاره به احداث 3 نگله دکل 66 متری در دهستان کوهشاه از توابع شهرستان حاجی آباد توسط شرکت مخابرات هرمزگان ، گفت: جانمائی اجرا شده و ریپیتر (تکرار و تقویت کننده پیام های بی سیمی و ارسال به مناطق دورتر) مازگرد در 25 بهمن 99 ، ریپیتر کهن گدار و بیدوئیه کجین در 8 اسفند احداث و راه اندازی خواهد شد.

شیبانی گفت: در خصوص برنامه احداث و ارتقا 86 سایت شرکت ایرانسل، تا به امروز احداث و ارتقا 18 سایت روستایی توسط شرکت ایرانسل صورت پذیرفته که با انجام آن بستر لازم جهت اتصال 28 روستا با 2244 خانوار و جمعیت 7767 نفر به شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است .

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان شرح داد: در راستای توسعه زیر ساخت های الکترونیکی در روستاهای مناطق محروم ، شرکت های وب نیز از مهرماه سال جاری تا به امروز تعداد 8 سایت در روستاهای هرمزگان نصب و راه اندازی کرده و بستر لازم جهت اتصال 29 روستا با 3511 خانوار و جمعیت 13327 نفر به شبکه ملی اطلاعات ایجاد شده است.،ایرنا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50048

به "اتصال 126 روستای کم برخوردار در هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال 126 روستای کم برخوردار در هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید