ابلاغ پروتکل بهداشتی به اصناف، خطر کرونا در تهران هنوز وجود دارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به اینکه پروتکل های ویژه بهداشتی به اصناف برای بازگشایی ابلاغ شده است گفت: خطر کرونا در تهران هنوز وجود دارد و اعلام کاهش خطر نکرده ایم.

ابلاغ پروتکل بهداشتی به اصناف، خطر کرونا در تهران هنوز وجود دارد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران علیرضا زالی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازگشایی ها در تهران مانند سایر استان ها در تعامل ستاد ملی رخ خواهد داد و در خصوص آرایشگاه ها نیز همانند سایر اصناف پروتکل هایی توسط وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

زالی با اشاره به اینکه با امواج جدیدی از بازگشایی ها در کلان شهرها روبرو هستیم و همچنان خطر ابتلا وجود دارد گفت: از شهروندان می خواهیم بیش از گذشته ملاحظات بهداشتی را رعایت کنند و ما در تهران هنوز اعلام کاهش خطر نکرده ایم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران بیان نمود: هنوز تغییر محسوسی برای لغو پروتکل ها اتفاق نیافتاده و کما فی السابق تهران به عنوان شهر آلوده تلقی می شود و باید اصرار جدی بر رعایت پروتکل ها داشته باشیم و از هر حضور و تردد غیر ضروری اجتناب کنیم چرا که هر حضور خطر و ریسک ابتلای را با خود به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه مطرح نمود: در 24 ساعت گذشته، تعداد 192 بیمار در بخش های عادی و 81 نفر هم در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان های پایتخت بستری شده اند و میزان 382 نفر هم در این مدت از بهبود یافته و از بیمارستان های مرخص شده اند که تفاوت چشمگیری با روزهای قبل ندارد.

زالی گفت: اگر بخواهیم دقیقاً بین آمار استان ها و شهر تهران یک همخوانی برقرار کنیم و ارتباط آن را بررسی کنیم نیاز به تحلیل در 10 روز آینده داریم که ببینیم تغییراتی که در استان ها دیده می شود در تهران نیز وجود دارد یا خیر.

4127

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31184

به "ابلاغ پروتکل بهداشتی به اصناف، خطر کرونا در تهران هنوز وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ پروتکل بهداشتی به اصناف، خطر کرونا در تهران هنوز وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید