آمادگی رزمی جدیدترین سلاح مافوق صوت روسیه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر دفاع روسیه با اشاره به اینکه امکانات نظامی ارتش این کشور 14 درصد افزایش یافته، خاطرنشان کرد نخستین هنگ موشکی، مسلح به جدیدترین سامانه راهبردی آوانگارد مجهز به موشک کروز مافوق صوت، به حالت آمادگی رزمی درآمد.

آمادگی رزمی جدیدترین سلاح مافوق صوت روسیه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه بیان کرد که نخستین هنگ سامانه موشکی راهبردی آوانگارد روز آدینه، 27 دسامبر (6 دی ماه) به حالت آمادگی رزمی در آمده است.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای بیان کرد: ژنرال سرگئی شایگو وزیر دفاع روز آدینه به رئیس جمهور ولادیمیر پوتین گزارش داد که در ساعت 10:00 به وقت مسکو در تاریخ 27 دسامبر 2019 ، نخستین هنگ موشکی مسلح به جدیدترین سیستم موشکی راهبردی مجهز به موشک کروز هایپرسونیک آوانگارد به حالت آمادگی رزمی درآمد.

شایگو پیش از این اعلام نموده بود که هنگ موشکی، مجهز به سامانه موشکی راهبردی آوانگارد ، این هفته انجام وظایف رزمی خود را شروع خواهد نمود. وی گفته بود که سامانه موشکی آوانگارد مجهز به موشک کروز هایپرسونیک (مافوق صوت) هستند.

در سال 2019 امکانات نظامی نیروهای مسلح روسیه 14 درصد افزایش یافت

وزیر دفاع روسیه همچنین روز آدینه در یک کنفرانس ویدئویی در این وزارتخانه، بیان کرد که امکانات نظامی نیروهای مسلح توانایی طی امسال 14 درصد افزایش داشته است.

شایگو گفت: سال 2019 به سرانجام رسیده است. تمام وظایف تعریف شده از سوی ولادیمیر پوتین فرمانده کل قوا برای وزارت دفاع در این دوره زمانی به اتمام رسیده است. امکانات نظامی نیروهای مسلح 14 درصد رشد داشته و سطح پیش بینی شده از حفظ توانایی دفاعی کشور تأمین شده است.

وی یادآور شد که در امسال سهم تسلیحات نظامی جدید و مدرنیزه شده به 68.2 درصد و کیفیت خدمات تجهیزاتی به 95 درصد رسیده است.

وزیر دفاع تاکید نمود که آمادگی نیروهای مسلح برای انجام وظایف خود افزایش یافته است، همچنین بیش از 18 هزار مانور و تمرینات نظامی مختلف برنامه ریزی و با موفقت اجرا شده که بزرگترین آنها مانور راهبردی- فرماندهی سنتر-2019 با حضور هفت کشور خارجی بود.

وزیر دفاع روسیه در این کنفرانس ویدئویی، گزارشات مسئولان همه مناطق نظامی، ناوگان دریای شمالی و همچنین عملکرد نیروهای مسلح روسیه در سوریه درباره نتایج کار در مناطق مختلف طی سال 2019 را دریافت کرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19733

به "آمادگی رزمی جدیدترین سلاح مافوق صوت روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی رزمی جدیدترین سلاح مافوق صوت روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید