شروع مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر برای سال تحصیلی 1400-1399 شروع شده است و متقاضیان تا 20 تیرماه 1400 برای ثبت نام فرصت دارند.

شروع مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر جامعه هدف (فرزند شهید، فرزند آزاده و فرزند جانباز بیست و پنج درصد و بالاتر) برای سال تحصیلی 1400-1399 هم اکنون آغاز شده و تا 20 تیرماه ادامه دارد.

بر این اساس دانشگاه ها و مؤسسات موظف هستند زمان آغاز ثبت درخواست متقاضیان واجد شرایط را با استفاده از ابزار های مناسب مانند سایت دانشگاه، تابلو های اعلانات آموزشی در کلیه دانشکده های هر دانشگاه یا مؤسسه اطلاع رسانی کنند، دانشگاه های مبدا موظف اند درخواست دانشجو را آنالیز نموده و در صورت داشتن شرایط از 20 تیر تا 31 تیرماه ضمن تأیید اطلاعات متقاضی نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را ضمیمه کنند.

متقاضیان واجد شرایط آئین نامه نقل وانتقال می بایست در زمان اعلام شده 20 خرداد لغایت 20 تیرماه به وسیله مراجعه به سامانه سجاد به نشانی https://portal.saorg.ir درخواست خود را با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، شرایط دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد ثبت نموده و تمامی مراحل ثبت نام اولیه، تکمیل فرم مشخصات و منوی مربوط به خدمات انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل و پس از دریافت کد رهگیری نتیجه را هم زمان به وسیله سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند.

بعلاوه دانشجویان شاهد و ایثارگر که در سال گذشته حکم میهمانی شأن پایان یافته باید مجدد در سامانه ثبت نام نموده و کارنامه تحصیلی خود را بارگذاری و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا کنند.

گفتنی است، متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا باید در سامانه سجاد ثبت نام کنند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست میهمانی و انتقال خود را ارائه کنند.

متقاضیان میهمانی و انتقال مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در مورد شرایط خاص خود خواهند بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از شرایط آنالیز خارج خواهد شد دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی انتقال توأم با تغییر رشته از این سامانه برای ثبت درخواست خود استفاده نکنند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60853

به "شروع مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید